uppochnerigen

En till medicin

Kategori: Allmänt

Fick Levaxin. Nu kanske kroppen kan bli mer sig själv igen. Läste mer om det efter mitt besök hos läkaren, hittade beskrivning på symptom på 1177: Exempel på tidiga symtom på hypotyreos är trötthet eller nedsatt ork depression koncentrationssvårigheter frusenhet. Exempel på senare symtom är torr hud och torrt hår förstoppning sämre minne. Så efter prov 2 ggr så fick jag beskedet. Ingen big deal, medföljer ofta med min andra medicinering, Lithionit. Nu får kroppen det som det var brist på. inte undra på att jag mått som jag mått sen i vintras? Lättare att gå ner i vikt nu, hm? Bli piggare? Jag tycker att det är jobbigt att få ner tabletterna, 8 om dagen, nu 9 för det är svårt att svälja, jag liksom hulkar. Men det finns ju dem som behöver kring 40 tabletter om dagen.

Kommentarer

  • Chrille säger:

    Bra att du fått en medicin som fixar så du slipper vara så kall och frusen, och samtidigt slippa vara så trött hela tiden.

    Älskar dig gumman, nu händer det grejer.

    2013-05-27 | 20:03:51

Kommentera inlägget här: