uppochnerigen

Jag gjorde helt fel...

Kategori: Allmänt

Flera misstag idag. Men jag var så sugen! 1: delade en semla med älskling. 2: Energidryck. Banan. 3: En mellanstor mjukglass :( Gav fn i min chokladshake för att jag skämdes för ovannämnda. Blev panikhungrig ikväll så jag stoppade i mig två köttbullar, hällde i mig av min sockerfria nyponsoppa och sen en varma koppen. Jag började åtminstone dagen med en nutrilett shake.... Men jag är så vrål-tok-sugen-och-hungrig just nu, det kurrar i magen riktigt ordentligt. Varför, varför gav jag efter för frestelserna? Ska dricka vatten, borsta tänderna och försöka somna med kurrande mage. Det förtjänar jag. Bättre imorgon. Tänk inte på påskägg och påskmat. Tänk lagom. Måtta är mitt nya måtto! har förresten köpt reparationskit, lås och pump till cykeln. Nu är den ny-pumpad och imorgon ska jag ut på en tur. Och så har jag skaffat en promenadkompis. Satte upp en annons på Vimmerby loppisen. Så nu ska här motiveras och motioneras jajjamen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: